بک لینک دائمی چیست ، یکی از روش های تاثیرگذار بر سئو سایت، استفاده از بک لینک های دائمی است. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک دائمی چیست و چه تاثیری در بهینه سازی سایت دارد. در ابتدا به تعریف بک لینک دائمی می پردازیم و سپس مزایای بک لینک دائمی را بیان خواهیم کرد.


بک لینک دائمی چیست ؟

 

بک لینک دائمی به بک لینکی گفته می شود که به صورت دائمی در سایت مورد نظر ثبت شود و هیچ گاه این لینک پاک نشود، در واقع این نوع بک لینک ها تاریخ انقضا ندارند.


چرا به بک لینک نیاز داریم ؟

اولین و مهم ترین دلیل استفاده از بک لینک، بهبود رتبه ی سایت است. وقتی شما لینک سایت خود را در یک وب سایت معتبر قرار می دهید، در واقع از اعتبار و محبوبیت آن برای اعتبار بخشیدن به سایت خود استفاده می کنید. دومین دلیل استفاده از بک لینک این است که، شما با استفاده از بک لینک می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. آخرین دلیل برای استفاده از بک لینک این است که، وقتی گوگل لینک شما را در وب سایت دیگری می بیند، سایت شما را واقعی تصور می کند.


مزایای بک لینک دائمی

بهبود رتبه ی سایت
افزایش ترافیک طبیعی سایت
ایندکس سریع تر محتوای سایت
بک لینک ها یک روش بازاریابی و تبلیغات ارزان هستند.
افزایش اعتبار برند شما


تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که بک لینک دائمی چه تفاوتی با رپورتاژ خبری دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعریف کوتاهی از رپورتاژ خبری را ارائه دهیم و سپس به تفاوت این دو روش تبلغاتی بپردازیم.

رپورتاژ خبری چیست ؟

رپوتاژ خبری نیز یک روش موثر در بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک وب سایت است. در این روش کافیست محتوای تبلیغاتی ( شامل تصاویر، توضیحات کافی درمورد محصول و یا خدمتی که ارائه می کند و لینک وب سایت شما باشد ) خود را در وب سایت مورد نظر شما قرار دهید. در نوشتن محتوای رپورتاژ خبری دقت کنید چون اگر این محتوا به درستی نوشته نشود، شما را به نتیجه ی دلخواه خود نمی رساند. توصیه می کنم برای نوشتن محتوای رپورتاژ خبری خود، از یک متخصص سئو کمک بگیرید.


تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

حال که با تعریف رپورتاژ خبری و بک لینک دائمی آشنا شدید، به بررسی تفاوت های این دو می پردازیم.

اگر به تعریف بک لینک دائمی و رپورتاژ خبری توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که شما در بک لینک دائمی فقط لینک وب سایت خود را در سایت موردنظر قرار می دهید، ولی در رپورتاژ خبری توضیحات کاملی را از محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید، در اختیار بازدیدکنندگان می گذارید.


تاثیر بک لینک دائمی بر سئو

همان طور که در مقاله ی تاثیر بک لینک بر سئو سایت گفتیم، بک لینک ها تاثیر زیادی بر سئو سایت دارند. گوگل علاوه بر کیفیت بک لینک ها، به مدت زمان ماندن بک لینک در سایت نیز رتبه می دهد. وقتی لینک وب سایت شما به صورت دائمی در یک سایت پربازید وجود داشته باشد، به طور طبیعی ترافیک وب سایت شما بیشتر می شود.

خرید بسته ۱۰۰ عددی بک لیک 

{j2store}32|cart{/j2store}

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، بک لینک های دائمی مزایای بسیاری دارند که در نهایت می توانند منجر به افزایش فروش وب سایت شما شوند. اگر تصمیم به خرید بک لینک دائمی دارید، بهتر است ابتدا از کیفیت بک لینک هایدریافتی اطمینان حاصل کنید. بسیاری از وب سایت ها بک لینک بی کیفیتی را ارائه می دهند که نه نتها سئو سایت شما را بالا نمی برد بلکه ممکن است وب سایت شما را در سندباکس گوگل نیز قرار دهد. بنابراین در هنگام خرید بک لینک، به کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، می توانید با دوستان ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره مند شوید.

منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA